.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهت اطلاع جمهوري اسلامي شنبه


**كاهش دبي رودخانه كارون و ورود فاضلاب خانگي و پساب كارخانجات مختلف اهواز به اين رودخانه سبب بد شدن بي سابقه كيفيت آب اهواز و تغيير طعم و بوي آن شده است بگونه اي كه بيش از نيمي از مردم اين شهر مجبور به خريد دستگاههاي گران قيمت وارداتي تصفيه آب شده اند و بقيه شهروندان اهوازي كه ناتوان از خريد هستند مجبور به تحمل اين وضعيت ناراحت كننده مي باشند. قيمت هر يك از اين دستگاهها بين 200 تا 300 هزار تومان مي باشد . برخي كارشناسان علاوه برخشكسالي ضعف مديريت براي رويارويي با خشكسالي در كلان شهر اهواز را در كنار منابع سرشار آب در اين استان علت اصلي اين بحران مي دانند.

**به گزارش « شبكه خبر دانشجو » روزنامه انگليسي گاردين در شماره ديروز خود نوشت : براساس گزارش محرمانه اي اسرائيل در ماه مه گذشته به صورت جدي در انديشه حمله به تاسيسات هسته اي ايران بود اما بوش با بمباران تاسيسات هسته اي ايران توسط اسرائيلي ها بدليل اطلاع از پاسخ شديد ايران مخالفت كرد. به گزارش شبكه خبر دانشجو روزنامه گاردين به نقل از منابع بلندپايه ديپلماتيك اروپايي نوشته است : بوش به علت بيم از اقدامات تلافي جويانه عليه اهداف آمريكايي در عراق و افغانستان و نيز به علت ترديد در توانايي اسرائيل در وارد كردن ضربات سهمگين و خسارات سنگين به تاسيسات هسته اي ايران با اين حمله مخالفت كرده بود. يك پايگاه اينترنتي عرب زبان منطقه در مورد آمادگي كامل ايران براي پاسخ شديد به هرگونه حمله نظامي نوشت : درحال حاضر 600 موشك ايراني به سمت اسرائيل نشانه گيري شده است و اين خبري است كه مقامات ايراني تمايل دارند از طريق واسطه هاي عربي و اروپايي در اختيار تل آويو قرار دهند. اين گزارش همچنين افزوده است : يگان هاي موشكي ايران كه از رهگذر توليد انبوه موشك در اين كشور بسيار غني هستند بر روي هر پايگاه نظامي آمريكا در عراق 10 الي 15 موشك را تنظيم و آماده شليك كرده اند .

**سومين سفر هوشنگ اميراحمدي به ايران خبر داغ بعضي از پايگاه هاي خبري شده است . شهاب نيوز مي گويد : پس ازدو سفر پياپي امير احمدي به ايران در ماه هاي اخير كه با انتقادات گسترده و البته ادعاهاي پرطمطراق وي همراه بود ديروز خبري منتشر شد كه اميراحمدي بار ديگر هجدهم تا بيستم شهريور ماه براي سومين بار به ايران سفر كرده است ! براساس اين گزارش امير احمدي اين بار و برخلاف دفعات قبل كه به تهران آمده بود در طي اين مدت در جزيره كيش به سر مي برده و شنيده ها از جلسات متعدد وي با برخي از مسئولان و چهره هاي شاخص حكايت دارد. شهاب نيوز مي افزايد : هوشنگ اميراحمدي كه قبلا از سوي حاميان دولت « دلال رابطه با آمريكا » و « عامل سيا » خوانده مي شد طي سه ماه اخير حداقل 3 بار به ايران آمده است . وي چندي قبل گفت با حمايت و دعوت مستقيم محمود احمدي نژاد به ايران سفر كرده و رئيس جمهور دستور داده ورود او به كشور تسهيل شود. اميراحمدي سپس گفت با مقامات سطح بالاي كابينه احمدي نژاد ديدار و مذاكره داشته و چندي بعد هم شجاعت را به آن جا رساند كه تصريح كرد قبل از سفر به تهران به اسرائيل رفته و با شائول موفاز ديدار كرده بود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.425 seconds.